Athens Fringe Festival

15 - 21 Ιουνίου 2009

Χορηγικά Οφέλη

Το Φεστιβάλ παρέχει την δυνατότητα άμεσης επαφής με το κοινό μέσω ειδικά μελετημένων ανταλλαγμάτων τα οποία θα συμβάλλουν στην επίτευξη του επιχειρηματικού σκοπού με συγκεκριμένα χορηγικά οφέλη: Στοχευμένο αγοραστικό κοινό

Τα ανταλλάγματα αυτά χωρίζονται σε τέσσερεις κατηγορίες

  1. Μέγας Χορηγός
  2. Κύριος Χορηγός
  3. Χορηγός
  4. Υποστηρικτής

και αναλύονται όπως ακολουθεί:

Μέγας Χορηγός

  • Η εταιρική επωνυμία του Μεγάλου Χορηγού θα συνοδεύει το όνομα του θεσμού
  • Αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης οπτικοακουστικού υλικού του φεστιβάλ από το Μεγάλο Χορηγό για τις προωθητικές του ενέργειες
  • Εξασφάλιση προβολής διάρκειας τουλάχιστον 7 ημερών στην Τεχνόπολη, και διάχυτης παρουσίας στους δρόμους και τις πλατείες της Αθήνας κατά τη διάρκεια των ποικίλων καλλιτεχνικών δρώμενων εκεί
  • Ανάρτηση banners και τοποθέτηση διαφημιστικών stands του Μεγάλου Χορηγού στους χώρους διεξαγωγής του φεστιβάλ
  • Δυνατότητα εξειδικευμένων in situ προωθητικών ενεργειών του Μεγάλου Χορηγού  
  • Αναφορά ως Μεγάλου Χορηγού σε τουλάχιστον 100.000 flyers & 10.000 αφίσες,  στα εισιτήρια και στο πρόγραμμα του φεστιβάλ
  • Αναφορά ως Μεγάλου Χορηγού  στα Δελτία Τύπου, σε μαζική αποστολή e-mails σε 10.000 και πλέον αποδέκτες καθώς και σε κάθε άλλη επικοινωνία των εκδηλώσεων
  • Αναφορά και παρουσία του Μεγάλου Χορηγού στις συνεντεύξεις Τύπου
  • Αναφορά ως Μεγάλου Χορηγού στα t-shirts που θα φέρουν εθελοντές και εργαζόμενοι στα σημεία διεξαγωγής του φεστιβάλ
  • Αναφορά ως Μεγάλου Χορηγού στα ειδικά micro-sites του φεστιβάλ στο facebook, myspace, wikipedia, blogspot και στο ίδιο το site του Athens Fringe Festival (fringefestival.gr)
  • Επίτευξη δημιουργικής παρέμβασης στην κοινωνία καθώς καινοτομία του θεσμού αποτελεί η αλληλεπίδραση καλλιτεχνών και πολιτών, η συμμετοχικότητα και ο εθελοντισμός.

Κύριος Χορηγός

  • Εξασφάλιση προβολής διάρκειας τουλάχιστον 7 ημερών στην Τεχνόπολη, και διάχυτης παρουσίας στους δρόμους και τις πλατείες της Αθήνας κατά τη διάρκεια των ποικίλων καλλιτεχνικών δρώμενων εκεί
  • Ανάρτηση banners και τοποθέτηση διαφημιστικών stands του Κύριου Χορηγού στους χώρους διεξαγωγής του φεστιβάλ
  • Δυνατότητα εξειδικευμένων in situ προωθητικών ενεργειών του Κύριου Χορηγού  
  • Αναφορά ως Κύριου Χορηγού σε τουλάχιστον 100.000 flyers & 10.000 αφίσες,  στα εισιτήρια και στο πρόγραμμα του φεστιβάλ
  • Αναφορά ως Κύριου Χορηγού  στα Δελτία Τύπου, σε μαζική αποστολή e-mails σε 10.000 και πλέον αποδέκτες καθώς και σε κάθε άλλη επικοινωνία των εκδηλώσεων
  • Αναφορά και παρουσία του Κύριου Χορηγού στις συνεντεύξεις Τύπου
  • Αναφορά ως Κύριου Χορηγού στα t-shirts που θα φέρουν εθελοντές και εργαζόμενοι στα σημεία διεξαγωγής του φεστιβάλ
  • Αναφορά ως Κύριου Χορηγού στα ειδικά micro-sites του φεστιβάλ στο facebook, myspace, wikipedia, blogspot και στο ίδιο το site του Athens Fringe Festival (athensfestival.gr)
  • Επίτευξη δημιουργικής παρέμβασης στην κοινωνία καθώς καινοτομία του θεσμού αποτελεί η αλληλεπίδραση καλλιτεχνών και πολιτών , η συμμετοχικότητα και ο εθελοντισμός

Χορηγός

  • Εξασφάλιση προβολής διάρκειας τουλάχιστον 7 ημερών στην Τεχνόπολη, και διάχυτης παρουσίας στους δρόμους και τις πλατείες της Αθήνας κατά τη διάρκεια των ποικίλων καλλιτεχνικών δρώμενων εκεί
  • Ανάρτηση banners και τοποθέτηση διαφημιστικών stands του Χορηγού στους χώρους διεξαγωγής του φεστιβάλ
  • Δυνατότητα εξειδικευμένων in situ προωθητικών ενεργειών του Χορηγού  
  • Αναφορά ως Χορηγού σε τουλάχιστον 100.000 flyers & 10.000 αφίσες,  στα εισιτήρια και στο πρόγραμμα του φεστιβάλ
  • Αναφορά ως Χορηγού  στα Δελτία Τύπου, σε μαζική αποστολή e-mails σε 10.000 και πλέον αποδέκτες καθώς και σε κάθε άλλη επικοινωνία των εκδηλώσεων
  • Αναφορά και παρουσία του Χορηγού στις συνεντεύξεις Τύπου
  • Αναφορά ως Χορηγού στα t-shirts που θα φέρουν εθελοντές και εργαζόμενοι στα σημεία διεξαγωγής του φεστιβάλ
  • Αναφορά ως Χορηγού στα ειδικά micro-sites του φεστιβάλ στο facebook, myspace, wikipedia, blogspot και στο ίδιο το site του Athens Fringe Festival (athensfestival.gr)
  • Επίτευξη δημιουργικής παρέμβασης στην κοινωνία καθώς καινοτομία του θεσμού αποτελεί η αλληλεπίδραση καλλιτεχνών και πολιτών , η συμμετοχικότητα και ο εθελοντισμός
.

Υποστηρικτής

  • Εξασφάλιση προβολής διάρκειας τουλάχιστον 7 ημερών στην Τεχνόπολη, και διάχυτης παρουσίας στους δρόμους και τις πλατείες της Αθήνας κατά τη διάρκεια των ποικίλων καλλιτεχνικών δρώμενων εκεί
  • Ανάρτηση banners και τοποθέτηση διαφημιστικών stands του Χορηγού στους χώρους διεξαγωγής του φεστιβάλ
  • Δυνατότητα εξειδικευμένων in situ προωθητικών ενεργειών του Υποστηρικτή  
  • Αναφορά ως Υποστηρικτή σε τουλάχιστον 100.000 flyers & 10.000 αφίσες,  στα εισιτήρια και στο πρόγραμμα του φεστιβάλ
  • Αναφορά ως Υποστηρικτή  στα Δελτία Τύπου, σε μαζική αποστολή e-mails σε 10.000 και πλέον αποδέκτες καθώς και σε κάθε άλλη επικοινωνία των εκδηλώσεων
  • Αναφορά και παρουσία του Υποστηρικτή στις συνεντεύξεις Τύπου
  • Αναφορά ως Υποστηρικτή στα t-shirts που θα φέρουν εθελοντές και εργαζόμενοι στα σημεία διεξαγωγής του φεστιβάλ
  • Αναφορά ως Υποστηρικτή στα ειδικά micro-sites του φεστιβάλ στο facebook, myspace, wikipedia, blogspot και στο ίδιο το site του Athens Fringe Festival (athensfestival.gr)
  • Επίτευξη δημιουργικής παρέμβασης στην κοινωνία καθώς καινοτομία του θεσμού αποτελεί η αλληλεπίδραση καλλιτεχνών και πολιτών , η συμμετοχικότητα και ο εθελοντισμός.

Επιστροφή στην αρχική σελίδα